موهای شما مسئله نیست، قدرت آنها مسئله است




7-moo
پلیس امنیت اخلاقی: کلاه حجاب کاملی برای بانوان نیست
رئیس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی می گوید که کلاه یا هر لباس پوشیده حجاب کاملی برای بانوان نیست.
پس مسئله چیست؟ آیا یک زن در ایران نمیتواند کلاه زیبایی بر سر گذاشته و قال قضیه را بکند، یا یک زن نمیتواند سرش را از ته زده و بدون حجاب بیرون بیاید؟
نه نمیتواند. چون مسئله بر سر حجاب و لچک و چادر و یا روسری و نقاب و برقعه است. اینها هر اسمی که داشته باشند، بیرق جنبش اسلامی هستند. این “مدل حجابها” هر جا که دیده شوند یک جنبش و یک مذهب و یک مسجد و آخوند و منبر را نمایندگی میکنند. هر جا که این آخوند و مسجد و منبر به قدرت سیاسی رسیده باشد، یک اعمال قدر سیاسی را بر زنان و همچنین بر مردم به معرض دید عموم میگذارند.
پس بیخود نیست پلیس امنیت اخلاقی درست میکنند تعدادی سگ هار را به جان زنان می اندازند و وقتی زنان و دختران جوان برای ساکت کردن این سگها کلاه بر سر گذاشته و با لباس شیک به خیابان می آیند اینها فریاد میزنند قبول نیست. موضوع بر سر اعمال قدرت و پایه های حکومتشان است که یکی از ابزارهای مهم آن حجاب است، و دقیقا بهمین دلیل پرتاب کردن این حجاب و این پارچه های سیاه بردگی و عبودیت یعنی رهایی شما زنان. درست نشانه گرفته اید حجابها را پرت کنید و رسما به این سگهای هار ولایت اعلام کنید که قبولشان ندارید. حجابها را پرتاب کنید این یعنی نه به حکومت اسلامی!

نظرات