دزدان میلیاردی در حکومت و مدافعین آزادی و انسانیت در زندان


01
بهنام ابراهیم زاده از رهبران شناخته شده و محبوب کارگری است در زندان رجایی شهر بسر میبرد. او در نامه آخرش مینویسد:
“من نه دزدی و غارت کردم و نه مال کسی را خوردم . تنها بخاطرمبارزه برای آزادی خواهی و عدالت طلبی گرفتار شدم و اتهام من آشکار کردن بیعدالتی ها و دفاع از کودکان و کارگران است. مسئولان زندان از هیچ اذیت و آزار و تهدیدی بر من و خانواده ام دریغ نکرده اند. ”
بدین ترتیب جانیانی چون سعید مرتضوی متهم درجه یک جنایات در کهریزک آزاد میگردد و آیت الله های دزد با میلیاردها تومان پولهای به سرقت برده مردم در حکومتند و بهنام ها به جرم دفاع از آزادی و انسانیت در زندان.
جرم بهنام دفاع از حقوق کارگر و حقوق انسان است و برای آن ۴ سال است که در زندان است و ۵ سال حکم دارد. جمهوری اسلامی جدیدا با پاپوش دوزی میخواهد با اتهاماتی واهی بهنام را دوباره محاکمه کند.
چرا که او در زندان نیز انسانیت را نمایندگی میکند. از جمله در آخرین نامه اش از زندان با توضیح وضعیت اسفبار زندان صدای اعتراض ٧٠٠٠ زندانی رجایی شهر است.
بهنام از ١٢ آذر در اعتراض به انتقالش به بند زندانیانی که قتلی کرده اند و یا در بازار مواد مخدرند، در اعتصاب غذا بسر میبرد. انتقال زندانیان سیاسی به چنین بندی بخشی از شکنجه های رژیم در زندانهاست.
خواست فوری بهنام بازگشت به بند زندانیان سیاسی است. بهنام در ٢٨ آذر دست به اعتصاب غذای خشک زد و در ١ دیماه حالش وخیم شد و با قول اینکه ۴ روز دیگر خواستش رسیدگی میشود، اعتصاب غذای خشکش را خاتمه داد. اما اعتراضش را ادامه داد. اکنون بعد از ۵ روز که جوابی به بهنام داده نشده، او اخطار کرده که اگر تا ۶ دیماه پاسخ نگیرد، دوباره اعتصاب غذای خشک میکند و این خطر مستقیم جانی برای او دارد.
وسیعا به حمایت از بهنام بشتابیم.*

نظرات