دانشجویان خطاب به نماینده رهبری: دیکتاتور ماندنی نیست


سخنرانی مدیرمسوول و نماینده علی خامنه ای در روزنامه کیهان در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به تشنج کشیده شد.
این مطلب به انتخاب سر دبیر از میان وب سایت ها ، وبلاگ و یا از طریق كاربران "محبت نیوز" ارسال شده است و دیدگاههای انعكاس یافته در این یادداشت نظرات شخصی نویسنده آن می باشد. چنانچه اگر نقد و نظری بر این نوشته دارید می توانید برای ما ارسال نمائید.
- مهرداد مقدسی
« محبت نیوز»  _   خبرگزاری سحام نیوز خبر داد، حسین شریعتمداری، مدیر مسئوول روزنامه کیهان ونماینده رهبری در این موسسه، هنگام ایراد سخنرانی در همایش "۱۸۱۱ روز مطالبه" در دانشگاه تهران با جبهه گیری مستقیم و ایراد سخنان سخیف و اتهام زنی به دانشجویان، برخی مقامات قبلی دولتی و اصلاح طلبان پرداخت که با واکنش شدید دانشجویان حاضر روبرو شد .
دانشجویان با سر دادن شعارهایی مستقیم و بی پروا به پاسخگویی وی اقدام کرده و مراسم سخنرانی شریعتمداری با شعارهای دانشجویان مبنی بر ترک نماینده رهبری از محوطه دانشگاه و تریبون سخنرانی سپری شد.
می توان گفت، این همایش که در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، سراسر به پاسخگویی شریعتمداری به شعارهای دانشجویان حاضر در تالار اختصاص یافت.
نماینده رهبری و مدیر مسوول نشریه کیهان ، درسخنان خود به توهین مستقیم به رییس جمهورایران، پرداخته و حسن روحانی را "رحم اجاره ای اصلاح طلبان" خطاب نمود.
حسین شریعتمداری، با ایراد سخنانی دور از شان روزنامه نگاری و حتی انسانی با ادبیات لمپنی که تداعی بی ادبی ها و گستاخی های مداحان اهل بیت در گذشته ای نه چندان دور بود گفت: " شما نماینده اصلی خودتان رای نداشت و گفتید روحانی رحم اجاره‌ای ماست. موسسه ی رویان باز است، بروید از آن استفاده کنید چرا از آقای روحانی استفاده می کنید؟"
دانشجویان نیز با شعار: " تیشه تویی، تبر تویی، خائن فتنه‌گر تویی" و یا "شریعت‌ نداری، تو وجدان نداری" به او پاسخ دادند.
دانشجویان همچنین با حمل پلاکاردهایی به ابرازعقاید خود پرداخته و با نوشتن شعارهایی چون " دیکتاتور ماندنی نیست"، "دروغگو"،" بازجو برو گم شو" و "دروغ ممنوع " خواستار رفتن شریعتمداری از تالار شدند.
در عین حال برخی دانشجویان موافق با سیاست های دولت و طرفدار شریعتمداری که تعداد اندکی را شامل می شدند با یورش به مخالفان شریعتمداری اقدام به پاره کردن پلاکاردهای یاد شده کردند و دانشجویان با سر دادن شعار" وحشی وحشی" " داعشی" و یا "مرگ بر اسلام طالبانی" پاسخ آنها را دادند.
گزارش این سخنرانی که در سایت توانا و همچنین کلمه منتشر شده حاکی از توهین و پرخاش واتهام زنی شریعتمداری به برخی سران سابق جمهوری اسلامی از جمله موسوی، هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی و احمد خاتمی می باشد.
وی در این اقدام همچون گذشته بدون ارایه هر گونه سندی و صرفن با ادعای این اتهام ها کلیه این اشخاص را به گرفتن پول از عربستان وابستگی به بیگانگان و عضویت درگروه های مخالف دولت متهم ساخت.
دانشجویان نیز با طرح شعارهایی بر روی پلاکارد چون "امید بذر هویت ماست"، "دلواپس کسی هستیم که خط قرمزش رای ما بود" و "دروغ ممنوع"به او پاسخ گفتند.
درخواست موسوی و کروبی از بیگانگان برای تحریم ایران ادعایی دیگری بود که حسین شریعتمداری به اصلاح طلبان نسبت داد.
وی گفت: "برخی از اسنادی که امروز می‌خواهم به آن اشاره کنم نشان می‌دهد که سران فتنه دست به وطن فروشی زدند. من این اسناد را برای یکی از عوامل فتنه فرستادم. آن‌ها به من گفتند که اجازه نمی‌دهیم این اسناد منتشر شود".
در آخر مدیرمسوول و نماینده علی خامنه ای در روزنامه کیهان با کنایه ای آشکار به تهدید دانشجویان پرداخت و گفت: من بچه تهرانم. گم نمی‌شوم. آن‌هایی که با مینی‌بوس اینجا پیاده شدند، مواظب باشند که هنگام برگشتن گم نشوند".
.

نظرات