ده دسامبر روز جهانی دفاع از سهیل عربی



از اتهام توهین به جنتی و حداد عادل شروع شده و به توهین به پیغمبر رسیده !
یک جوان ٣۰ ساله، یک پدر و یک وبلاگ نویس در خطر اجرای حکم اعدام است. رژیم انسان کش اسلامی جرم او را سب النبی و توهین به پیغمبر اعلام کرده و داستان این جوان همچون میلیونها نفر دیگر در ایران از نقد ومزاح سران حکومت اسلامی از نقد به جنتی و حداد عادل و خامنه ای شروع شده است.
سهیل عربی سی سال دارد و پدر روژان پنج ساله است. فرزندش هنوز نمیداند پدر او را میخواهند اعدام کنند. او فکر میکند پدرش در زندان اوین استخدام شده و فعلا شبانه روزی در آنجا کار میکند!!!
حکومت اسلامی ایران اما تصمیم دارد برای زهر چشم گرفتن از میلیونها جوان در ایران که جانشان از دست جنتی و حداد عادل و خامنه ای و اسلام و پیغمبر و خدا به لب رسیده، زهر چشم بگیرد.
بی دلیل نیست فورا در چند بی دادگاه کذایی حکومت اسلامی او را به چند ضربه شلاق و سه سال حبس تعزیری و سپس اعدام محکوم میکنند و دادگاه عالی حکومت اشان نیز فورا این حکم را تائید میکند. در حالیکه وکلای پرونده معتقدند، حتی طبق قوانین کذایی حکومت اسلامی نمیتوان سهیل را به اعدام محکوم کرد و بر طبق قوانین این حکومت باید فورا این حکم اعدام ملغی شود.
جمهوری اسلامی ایران اما میخواهد سهیل را اعدام کند و از زبان یک سایت مربوط به وزارت اطلاعات فورا به پرونده موجود یک جرم دیگر افزود، سایت دانا روز پنج شنبه ۲۷ نوامبر نوشت ” سهیل عربی به اتهام تجاوز” به اعدام محکوم شده است.
مردم آزاده ! جوانان منتقد مذهب و پیغمبر و خامنه ای وحکومت اسلامی!
این یک قتل عمد دولتی است برای ترساندن شما، ترساندن مردمی و جوانانی که با صدای بلند میگویند اگر پیغمبر چیزی شبیه به جنتی بوده ما این پیغمبر را نیز قبول نداریم. جنبش ضد اسلامی و ضد مذهبی در خیابانها و خانه های مردم در ایران بشدت لانه کرده و همین باعث وحشت حکومت اسلامی است. با توسل به سب النبی میخواهند از خامنه ای و حکومت جنایتکار اسلامی دفاع کنند و بهمین دلیل حمله میکنند و میخواهند بکشند.
برای نجات سهیل باید بپا خاست و اعتراض کرد. فقط با تحت فشار گذاشتن این جانیان میتوان سهیل را نجات داد. بهر طریق ممکن به این حکم ظالمانه اعتراض کنید!

نظرات