من دیگر ممنوع شدم!



16
نماینده مجلس: حضور زنان حتی محجبه در تبلیغات تلویزیون ایراد دارد.
حتی اگر زنان به صورت محجبه هم در امر تبلیغات تلویزیونی حاضر شوند باز هم از نظر شرعی اشکال دارد و از طرفی حضور آنها با مردان در تبلیغات، خود نوعی اختلاط محسوب می شود که آن نیز حائز اشکال است.
“نماینده بناب مجلس اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه خانم ها نباید مهجور و منزوی شوند، عنوان کرد: با این حال نباید از زنان به عنوان ابزار تبلیغاتی، آن هم برای تبلیغات کالاهای غیرضروری استفاده کرد چرا که شأن و منزلت زن مسلمان این نیست.
من دیگر کلا ممنوع شدم. دیگر مرا محجبه هم قبول ندارند. دیگر جانشان از دست من به لب رسیده است. زیرا که من با همان حجاب زورکی و مسخره، تحصیل کردم. در هر شغلی خواستم کار گرفتم. با پسرها دوست شدم. آواز خواندم. شنا کردم و رقصیدم و از همه مهم تر از ته دل خندیدم. هیچ قانون زوری را باور نکردم. حالا حکم اخراجم را از جامعه می دهند. از کار دولتی اخراجم، از زمین ورزش اخراجم. از کار هنری اخراجم! از ابراز عقیده محرومم! از دفاع از خود محرومم! از حضور در خیابان ها هم اخراجم!
قرار است، بنا به فتواهای مداوم و جنایت های مداوم، نصف جمعیت دنیا، خانه نشین بشوند. دو سه زن برده ی زنجیر شده هم به عنوان نمونه ای از علایم فعالیت و حیات از زنان، ظاهرا چند شغل دولتی را دست می گیرند و هر ازگاهی که عرصه تنگ می شود، با چماقی روی سرشان حرفهای ضد زن و مرد سالارانه ای را تکرار  می کنند. اما واقعیت این است، اعدام کردید، یک مشت وحشی را به جان زنان انداختید، اسید هم پاشیدید و کسی به خانه برنگشت. فقط آتش اعتراضات و خشم و نفرت مردم را نسبت به خودتان بیشتر و بیشتر می کنید و زمان فرو پاشی تان را جلو می اندازید.
زنان خواهان همه حق طبیعی خود هستند و اجازه نخواهند داد فتواهای شما از روی کاغذ ها فراتر برود

نظرات