دشمن از فضای مجازی بخوبی استفاده می کند

 

یزد - ایرنا - مسوول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (ص) گفت: دشمنان از فضای مجازی برای رسیدن به اهداف خود علیه انقلاب اسلامی به صورت جدی و عملی استفاده می کنند.

به گزارش ایرنا، 'حسین یکتا' عصر روز جمعه در جمع فعالان فرهنگی استان یزد در حسینیه ام الائمه (س) افزود: باید برای خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمنان از ابزارهای نوین و مناسب بهره گرفت.

وی گفت: بحث تهدید نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان به ارزش های دینی و انقلابی خیلی جدی است و عزم همگانی را در برابر آنها طلب می کند.
یادگار دفاع مقدس به موضوع کاهش جمعیت در کشور طی سال های گذشته به عنوان یک خطر اشاره کرد و توجه به این مسئله و فرهنگ سازی در رفع آن را خواستار شد.
یکتا خاطرنشان کرد: کنترل جمعیت یک نقشه حساب شده توسط دشمنان است و لذا باید روحانیون و مبلغان دینی خطرات آن را بنحو لازم و شایسته به مردم گوشزد کنند.
این مسوول ادامه داد: کار فرهنگی از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و لذا باید با همت جمعی و احساس تکلیف همگان برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی کوشید.
مسوول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (ص) گفت: ملت ایران از دفاع مقدس خیلی سرافراز بیرون آمد و باید امروز هم با بصیرت و دشمن شناسی در عرصه فرهنگی سرافراز باشد.
یکتا به فعالیت های جبهه فرهنگی در شناسایی و ساماندهی نیروهای فرهنگی در کشور و یزد اشاره و بر ادامه فعالیت ها تاکید کرد.

نظرات