تفکیک جنسیتی گامی دیگر در سرکوبی زنان، نیمی از جامعه کشورمان


نقش زن در جامعه

زنان که نیمی از هرجامعه را در بر می گیرند به آسانی می توانند در همه زمینه ها صاحب نظر بوده و چرخهای اجتماع را بادرایت و مدیریت خوب خود با بهترین روش و بهره گیری به جلو رانند. زن به عنوان مادر، سازنده و پرورش دهنده نسل های آینده کشورند و در نقش خواهر و یا همسر، یارغمخوار و مهربان، و همکار ارزنده و بزرگ مرد به شمار می آیند. به گفته ای، هرجامعه متحول و پیشرفته را باید به دلیل دست اندرکار بودن و همکاری زنان آن دانست.
در کشورهای پیشرفته جهان زنان در همه زمینه ها دوش به دوش مردان شرکت و همکاری دارد و مسأله جنسیت دوگانه و افکار شیطانی جنسی که زائیده اسلام خرافاتی و افکار پلید و هوسرانی آخوند و آخوند نماهای چشم چران است در آن دیده نمی شود. در یک جامعه پیشرفته زن و مرد دوش به دوش و در کنار هم کار می کنند بدون آن که هیچکدام از آنان کمترین توجهی به دگرگونی جنس مخال همکار خود داشته باشد. به گفته ای؛ ” در پس هر مرد موفق و پیروزی، زنی استوار و پا برجا ایستاده است”.
در کشورهای پیشرفته و از ما بهتران جهان، چندین دهه و سده می گذرد که زن و مرد در کنار هم، با هم، و به کمک هم همکاری، همفکری، و معاشرت دارند. ولی در کشور مصیبت  و آخوند زده ما با جانورهای مزدور بی وطنی مانند قالیباف، کاظم صدیقی، ابوالهدی ، و دهها نوکر جیره خوار دیگر آخوند مشهدی برخورد می کنیم که افکار ضد ایرانی و زن ستیزی خود را در جامعه پیاده می کنند. به راستی لعنت بر این فرومایگان، و ننگ بر ما که این افکار را پذیرا شده و سکوت کرده ایم.
در کشورهای پیشرفته و از ما بهتران جهان، چندین دهه و سده می گذرد که زن و مرد در کنار هم، با هم، و به کمک هم همکاری، همفکری، و معاشرت دارند. ولی در کشور مصیبت و آخوند زده ما با جانورهای مزدور بی وطنی مانند قالیباف، کاظم صدیقی، علم الهدی، و دهها نوکر جیره خوار دیگر آخوند مشهدی برخورد می کنیم که افکار ضد ایرانی و زن ستیزی خود را در جامعه پیاده می کنند. به راستی لعنت بر این فرومایگان، و ننگ بر ما که این افکار را پذیرا شده و سکوت کرده ایم.

زن از دید اسلام گرایان

اسلام خرافاتی و عقب مانده و دکانداران فاشیست آن با تمام نیرو و توانایی در تلاشند که زنان، یعنی نیمی از جامعه زنده و فعال را از میدان به در کنند و در زیر سرپوش ناتوانی، گمنامی، بی خبری، و بی خردی نگاه دارند. در این شرایط، دریوزی و بارکشی از زنان به عنوان کلفت و کنیز خانه ارزان و بی ادعا، و یا برای هوسرانی، شهوترانی، و دست به دست کردن آنان آسانتر بوده و کمتر با مخالفت و برخوردی ناجور روبرو خواهند بود.
آیا زنان و مردان ایران با دیدن این تابلو زشت و ناهنجار و جداسازی زن و مرد آرام گرفته اند؟. آیا یک زن با شرف ایرانی به خود اجازه می دهد به این بانک تفکیک جنسیتی برود و معاملات بانکی را انجام دهد؟. آیا این زنان کسانی نیستند که سند بردگی خود را امظاء می کنند؟.
آیا زنان و مردان ایران با دیدن این تابلو زشت و ناهنجار و جداسازی زن و مرد آرام گرفته اند؟. آیا یک زن با شرف ایرانی به خود اجازه می دهد به این بانک تفکیک جنسیتی برود و معاملات بانکی را انجام دهد؟. آیا این زنان کسانی نیستند که سند بردگی خود را امضاء می کنند؟.

سیاست کثیف تفکیک جنسی

رژیم غیر مردمی و زن ستیز اسلامی هر روز و هر هفته با برنامه ریزی کثیفی زنان را از کارهای اجتماعی و همکاری فعالانه آنان بر کنار ساخته و آنان را به حاشیه و گوشه نشینی وادار می سازند. بیرون کردن زنان از ادارات و سازمانها، راه ندادن زنان به استادیوم های ورزشی، طرح جداسازی زنان ومردان در کنسرت ها و گروههای ارکستر، بستن و محدود کردن رشته های تحصیلی برای دختران و بسیاری از زن ستیزی های دیگراز برنامه های رژیم فاشیستی اسلامی است. در این جا به چند نمونه مهم این جداسازی ها اشاره می شود:
مردم ایران فراموشکارند و خیلی زود جنایتکاران و افراد ضدملی که جوانان مملکت را به خاک و خون کشاندند فراموش می کنند.
مردم ایران فراموشکارند و خیلی زود جنایتکاران و افراد ضدملی که جوانان مملکت را به خاک و خون کشاندند از یاد می برند.

 ۱- تفکیک جنسیتی در دانشگاهها

زن ستیزی و نگاه غرض آمیز وشهوت آلود آخوند و آخوند زاده های ایران به روابط معنوی و انسانی میان دختر و پسر در دانشگاهها موجب گردیده که نخست دشواری و محدودیت های فراوانی در راه دانش اندوزی و تحصیل دختران میهنمان فراهم سازند و آنگاه به خواست پلید این کوته اندیشان، دختران و پسرانی که می توانستند در دانشگاهها با معرفت و شناخت علمی کامل بایکدیگر همکاری کرده و در مواردی نیز با ایجاد عشق و دلبستگی میان آنان این روابط انسانی و چشمان باز به پیوندی زناشویی استوار و پا برجا انجامد آنان را هرچه بیشتر ازهم دورو جداساختند.
ازدواج های قپانی و کورکورانه در ایران آنهم به خواست بزرگسالان ناآگاه و دور از خواست جوانان موجب گردیده که بازار طلاق در ایران روز به روز رونق یافته و بیشتر و بیشتر رواج یابد. طلاق و جدایی که در گذشته در ایران کمیاب و به ندرت دیده می شد ولی هم اکنون نقل محافل ایران است. آمار نشان می دهد که میزان جدایی و طلاق در شهرهای بزرگ ۴۰٪ و در شمیرانات ۵۶٪ و در شهرهای دیگر متفاوت است. این آمار به دلیل شناخت نادرست و تماس نداشتن دختران و پسران بایکدیگر و ازدواج های فعله ای و حساب نشده است.

۲- جدا سازی زن و مرد در ادارات

در بیشتر کشورهای جهان سوای چند کشور بخت برگشته اسلام زده، زنان و مردان پا به پای هم در ادارات با همکاری یکدیگر به کار می پرازند و نتیجه همآهنگی و همکاری اشان به شکل های گوناگون خودنمایی می کند. چه کنفرانس ها و سمینارهایی که زنان و مردان در کنار و دوش به دوش همدیگر برگزار کرده و نتایج علمی و فرهنگی از آن ها به دست می آورند. ولی در رژیم ضد انسانی و زن ستیز ولایت فقیه، پس از آن که به روش های گوناگون تا آنجا که توانستند زنان کارمند را از ادارات و سازمان های گوناگون به بهانه هایی چند از کار بر کنار نموده و به خانه هایشان فرستادند، امروزه نیز آمدن یک بانوی با تجربه و خردمند به سالن گردهمایی یک مشت آخوند و آخوند مرام را موجب حواس پرتی، تحریک و از راه به در رفتن آنها می دانند و بدین بهانه تفکیک جنسیتی را در ادارات پیاده می کنند.
تفکیک جنسیتی بزرگتری توهین و اهانت به زن و مرد ایرانی است. ما بر این باوریم که هیچ مردم و زن با شرف ایرانی زیر بار این خفت و خواری رژیم نمی رود و افکار شیطانی و کثیف آخوند را نمی پذیرد. امیدوارم شما خواننده گرامی یکی از این مبارزین باشید.
تفکیک جنسیتی بزرگتری توهین و اهانت به زن و مرد ایرانی است. ما بر این باوریم که هیچ مردم و زن با شرف ایرانی زیر بار این خفت و خواری رژیم نمی رود و افکار شیطانی و کثیف آخوند را نمی پذیرد. امیدوارم شما خواننده گرامی یکی از این مبارزین باشید.

۳- جدا سازی زن و مرد در شهرداری

قالیباف شهردار فرصت طلب و مزدور آخوند ها که بع عنوان جلاد کوی دانشگاه شناخته شده در دوران نامزدی خود برای ریاست جمهوری، خود را به زنان نزدیک کرده بود و شخصیت نداشته و کاذبی مبنی بر احترام به بانوان را به مردم نشان می داد تا بلکه با گمراه کردن آنان شمار بیشتری رأی برای خود به دست آورد، اکنون که پست شهرداری شهر بزرگی مانند تهران را اشغال کرده که کمترین شایستگی و دانش آن را ندارد و به هیچ روی برگزیده و انتخابی مردم تهران نیست، با کمال بیشرمی تفکیک جنسیتی را در سطح شهرداری تهران پیاده می کند.
بازهم جداکردن زنان و مردان که می توانند به دلیل شغلی و مهارت های مشترک خود عامل تولید و نتایج بهتر و برجسته تر در کارشان باشند، هم اکنون این فرد متظاهر و چاپلوس برای خوش خدمتی به آخوند به ویژه خواسته های شوم و ضد بشری آخوند ۵ تومانی چنین مقررات بی خردانه و دور از هر منطقی را صادر کرده است.
به دنبال حرکت ضد انسانی و زن ستیزی قالیباف در جدا کردن زنان و مردان در شهردای، شماری از دستمال بدست های رژیم و چاپلوسان علی خامنه ای نیز در گوشه و کنار او را در این حرکت بی خردانه تأیید و تشویق نمودند:


ادامه مطلب: تفکیک جنسیتی گامی دیگر در سرکوبی زنان، نیمی از جامعه کشورمان | فضول محله http://www.fozoolemahaleh.com/2014/08/11/%d8%aa%d9%81%da%a9%db%8c%da%a9-%d8%ac%d9%86%d8%b3%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%b3%d8%b1%da%a9%d9%88%d8%a8%db%8c-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86#ixzz3AOYnC3jh

نظرات