رکورد داران اعدام و تورم و مضحکه مدیریت جهانی




"ما نمی توانیم با تورم چهل درصد ادعای مدیریت جهانی کنیم اما اگر تورم را کاهش داده و اقتصاد پایدار داشته باشیم و بر مشکلات اقتصادی پیروز شویم همه به این مهم فکر می کنند که چه فرهنگ تمدنی موجب رسیدن کشور به این مرتبه شده است."
نهاوندیان رئیس دفتر روحانی
قاچ زین را بچسبید اسب سواری پیشکشتان! فعلا که مردم دنیا به توحشی فکر میکنند که جامعه ایران را به قعر قرون وسطی رانده است! توحشی که هیچ درجه از رفع مشکلات اقتصادی حکومت تغییری در آن نمیدهد.
مدتهاست جمهوری اسلامی بعنوان رکورد دار اعدام، حامی تروریسم در منطقه و در جهان، و یک حکومت ضد زن در دنیا شناخته میشود. اخیرا عنوان "رژیمی با منفی ترین تاثیرات برشرایط دنیا" نیز به این "افتخارات اضافه شده" است! مدیریت جهانی بهمراه مدعی دون کیشوت مآب اش، احمدی نژاد، مدتی باعث انبساط خاطر مردم ایران و جهان شد و جای خودش را به شوخی "تدبیر و اعتدال" داد. اما آنچه تغییر نکره است تورم چهل درصدی و گرانی و فقر و بیکاری بیسابقه است، اعدام و بازداشت و سرکوب آزادیخواهان و فعالین جنبش کارگری و جنبشهای اعتراضی است، غارت و دزدی و چپاول بوسیله مسئولین و مقامات حکومتی است. تا آنجا که به رابطه حکومت با مردم و وضعیت غیرقابل تحمل مردم مربوط میشود دولت روحانی و دولت احمدی نژاد هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. مدیریت جهانی که شوخی است، این رژیم از همان ابتدا لیاقت حکومت در ایران را هم نداشته است.*

نظرات