با حجاب آمدید و بی حجاب می روید



بدحجابی نشانه اعتراض و بی حجابی فرمان سرنگونی است! اینرا مطمئن باشید!
علی اکبر ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مقابله مستقیم با "بدحجابی" را اقدامی "اشتباه" خواند و گفت که "بدحجابی" نشانه اعتراض مردم به حکومت است.
بد حجابی نشانه اعتراض زنان به حکومت شما است، این درست است. چون زن تحت حاکمیت جمهوری اسلامی از ته قلبش میداند که حجاب، وسیله ای است که مشتی آخوند و عقب مانده و فسیل اسلامی بر او تحمیل کرده اند که در هر لحظه از زندگیش به او گوشزد کنند که آزاد نیست، که تحت کنترل اراذل و اوباش اسلامی است، که قوانین شریعت بر او فرمان می رانند و این قوانین او ،یعنی زن مدرن و آزاده و آزادمنش این روزگار را آدم حساب نمیکنند!
میلیونها زن از حجاب متنفرند، منزجرند و این تکه پارچه کنترل کننده احساس و عاطفه و عقل و روح خود را پس میزنند، اگر امکانش باشد این سمبل تحقیر و توهین چند ساله را به آتش میکشند و خشم و انزجار خود را به عیان به آخوند و خامنه ای و روحانی و پاسدار و نیروی انتظامی نشان میدهند. البته آن روز ابدا دیر نیست.
جناب ناطق نوری! اندک اندک، در این کوچه و در آن خیابان، در این کارخانه و در آن میدان ورزشی، زنان دارند حجابها را پرتاب میکنند. این فرمان سرنگونی حکومت شما است. این فریاد نه به شریعه اسلامی است، این فریاد زندگی است، زیر موهای زنان نسیم آزادی می وزد و زن در ایران، آزادی را حتی اگر شده چند ثانیه احساس میکند و از این پیشروی عقب نخواهد نشست. از بهم پیوستن این نسیم های آزادی، طوفانی بپا خواهد شد که بنیان این نظام را که با حجاب آمد، بر باد خواهد داد. با حجاب آمدید و با بی حجابی زنان خواهید رفت. اینرا درست تشخیص داده اید! *
مینا احدی

نظرات