ساپورت را ممنوع کرديد، با سه ميليون و ششصد هزار نفر چه ميکنيد؟








مجلس حکومت اسلامی، روز دوشنبه با نمايش فيلمی از زنان "بدحجاب و ساپورت پوش" رای گيری کرد و عليه ساپورت به اتفاق آرا يک قطعنامه صادر کرد!! از جنبه مضحک اين ماجرا که بگذريم، يک موضوع مهم سياسی اين روزها باز هم يقه حکومت را گرفته است: زنان با حکومت کنار نمی آيند، زنان حجاب و فرهنگ و سنت اسلامی را به چالش گرفته اند، بايد کاری کرد.
غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه ایران، در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به برخوردها با افرادی که "بی حجاب" نامیده، گفته است "اگر با این افراد که تعدادشان کم نیست برخورد نشود مشکلات بیشتر ایجاد میشود."
پیش از این اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، در سوم خرداد ماه گفته بود که در سال گذشته تعداد ۱۸ هزار نفر از شهروندان ایرانی تحت عنوان "بدحجابی" از سوی پلیس به قوه قضائیه معرفی شده اند و افزود که این تعداد تنها "نیم درصد" از "بدحجابانی" را تشکیل میدهند که از پلیس تذکر دریافت کرده اند.
این گفته های احمدی مقدم به این معنا است که در سال ۱۳۹۲ با نزدیک به سه میلیون و ششصد هزار شهروند زن به دلیل مسئله حجاب برخوردهائی انجام شده است.
اين فقط آماری است که خودشان اعلام ميکنند. طبعا تعداد زنانی که مقررات را رعايت نميکنند چند برابر کسانی است که توسط پليس حکومت اسلامی دستگير شده و يا تذکر گرفته اند.
مسئله همين است. ساپورت بی گناه است، زنان ايران در ابعادی ميليونی شما را قبول ندارند. ساپورت را ممنوع کنيد، ميدانيد چه اتفاقی می افتد؟ جنبش عريان در ايران رشد ميکند. اينرا به دقت گوش کنيد. زنان در ايران شما و چادر و حجاب و تمکين و بچه دار شدن و شوهر داری را قبول ندارند. زن در ايران بخود به عنوان يک انسان کامل نگاه ميکند و زير همه سنتها و فرهنگ و اخلاقيات پوشالی اسلامی ميزند. با اين ميليونها نفر نميتوانيد هيچ کاری بکنيد! فکری بحال خودتان و حکومت پوشالی و اسلام و فرهنگ ارتجاعی اتان بکنيد!*
مینا احدی

نظرات