ریزش حکومت و رویش اعتراض!



 

"رویش های انقلاب اسلامی بر ریزش ها غلبه کرده است"   خامنه ای
رویش ضد انقلاب اسلامی با سرکوب انقلاب ۵۷ آغاز شد. با حمله به تظاهرات زنان علیه حجاب و سرکوب شوراهای کارگری و به گلوله بستن کارگران بیکار و تیرباران انقلابیون کمونیست در کردستان و ترکمن صحرا شروع شد و با کشتار سی خرداد و اعدامهای جمعی تابستان ٦۷ و قتلهای زنجیره ای و شکنجه و کشتار در زندانها و غیره و غیره ادامه یافت. اینها رویش های ضد انقلاب اسلامی است!
دزدیهای نجومی آیت الله های میلیاردر و فساد همه جانبه ای که کل دستگاه حکومت را دربر گرفته را نیز باید در لیست "رویش های انقلاب اسلامی" قرار داد!
و ریزش ها عبارتست از مقاومت و مبارزه جامعه علیه این توحش: مقاومت جانانه کمونیستها در کردستان، مبارزات بی وقفه زنان که ار همان ۸ مارس ۵۷ شروع شد، مبارزات و اعتصابات کارگری که در تاریخ معاصر ایران بیسابقه است، مبارزات جوانان برای خلاصی فرهنگی، شورشهای متعدد شهری، خیزش انقلابی سال ۸۸، جنبش ٤۰ هزار امضا برای افزایش دستمزدها و اعتراضات علیه آلودگی محیط زیست و علیه اعدام و علیه حجاب که همین امروز در ابعاد گسترده ای جریان دارد و غیره و غیره.
آیا آنطور که خامنه ای ادعا میکند رویش ها بر ریزشها غلبه کرده است؟ واقعیات عکس قضیه را نشان میدهد و شان نزول اظهار لحیه خامنه ای نیز خنثی کردن همین واقعیت در اذهان ساندیس خورها و دار و دسته های اوباش حکومتی است! آنچه شاهدیم تشدید روند ریزش جمهوری اسلامی است. روندی که تا سرنگونی کل حکومت ادامه خواهد داشت.*

نظرات