ريحانه جباري از همه ميخواهد کمک کنند، سحر مهابادي اعدام نشود. فردا در زندان شهر ري قرار است يک جنايت اتفاق بيفتد، بهر طريق ممکن مانع اين فاجعه شويم!






سحر و ريحانه در يک زندان هستند. آنها سالها است هر دو با کابوس اعدام بسر برده و هر بار احتمال اجراي حکم يکي بيشتر شده ، آن ديگري زانوي غم بغل زده و آرزو کرده، با آنها چنين نکنند.اکنون ريحانه جباري، بدليل اعتراضات گسترده بين المللي به حکم اعدامش، فعلا از کابوس چوبه دار دور شده و حکومت اسلامي اعلام کرده که پرونده را بررسي مجدد ميکند. اما خبر اعتراضات جهاني به درون زندان شهر ري نفوذ کرده و همه محکومين به اعدام ميخواهند، براي جلوگيري از قتل عمد آنها، در بيرون زندان اعتراض کنيم و کمک کنيم همه محکومين به اعدام نجات يابند.
روز چھارشنبه فردا قرار است در زندان شهر ري ، يک زن جوان ۲۸ ساله را اعدام کنند. شايد حکومت سعي ميکند در اين زندان يک زن را اعدام کند و اعلام کند، هنوز ميتواند اعدام کند.
ريحانه از مردم ميخواهد کمک کنند سحر اعدام نشود. شعله پاکروان مادر ريحانه تا کنون يکبار به ديدن خانواده مقتول رفته و با آنها صحبت کرده است. امروز او قرار بود به همراه تعداد ديگري نزد خانواده مقتول بروند.
امروز آخرين تلاش ها در حال انجام شدن هست، خانواده مقتول اگر ببخشند، سحر نجات مي يابد.
سحر و همسرش نزاع و بگو مگو داشته اند. آنها در خيابان باهم درگير شده اند و شوهرش قصد چاقو زدن به سحر را داشته و سحر در خيابان فرار ميکند، وقتي بهم ميرسند سحردر يک حالت ترس و وحشت، با چاقويي که در دست داشته يک ضربه به گردن همسرش ميزند و او به قتل ميرسد.
ريحانه جباري با سحر در يک بند زنداني است و ريحانه با وکيل خود جداري فروغي صحبت کرده و به او گفته است: اين زن و شوهر مشکلات شديد اقتصادي داشته اند، ميتوانيد بفهميد که اين زن ميگويد سه روز نان خالي خورديم و سپس دعواها اوج گرفت. در يک زد و خورد در خيابان که هر دو چاقو داشته اند سحر از وحشت کشته شدن يک ضربه به همسرش زده و او کشته شده است.
سحر مهابادي را قاضي تردست به اعدام محکوم کرده است. محاکمه او نيم ساعت طول کشيده و الان سحر ۲۸ ساله ممکنست تا چند ساعت ديگر اعدام بشود. کميته بين المللي عليه اعدام از همگان دعوت ميکند بهر طريق ممکن مانع اجراي اين حکم اعدام شوند. ما از خانواده مقتول ميخواهيم، با اعدام سحر مخالفت کنند.
کميته بين المللي عليه اعدام از همه ميخواهد به فراخوان ريحانه پاسخ مثبت داده و کمک کنند، سحر از اعدام نجات يابد.
کميته بين المللي عليه اعدام

نظرات