تاسف قرائتی از وضعیت نماز در کشور

 

.رییس ستاد اقامه نماز در سومین همایش "گفتمان مهدویت" از وضعیت نماز در کشور گلایه کرد و گفت: "متاسفانه وضعیت نماز در کشور مطلوب نیست."

 
 به گزارش «محبت نیوز» ، شیخ «محسن قرائتی» در سومین همایش "گفتمان مهدویت" در زنجان تاکید کرد: "متاسفانه وضعیت نماز در کشور مطلوب نیست. باید با تدوین برنامه‎ها و برگزاری همایش‎های مذهبی، ضرورت اهتمام ویژه به اقامه نماز را ایجاد کنیم."
به نقل از ابنا، وی همچنین اظهار داشت: برنامه‌های مذهبی که از سوی مردم صورت گیرد، به طور مثال عزاداری‎های پررنگ برای ائمه از سوی مردم هنگامی که توجه و اهمیت به نماز کمتر است، ناقص هستند.
قرائتی پیش از این نیز بارها از خالی بودن مساجد شکوه کرده است. وی همچنین از وضعیت نماز خوانی در کشور ابراز نگرانی کرد و گفت: "متاسفانه وضع نماز در کشور خوب نیست و نیمی از جوانان ما نماز نمی خوانند. همچنین رمز بی مسجدی ما، وجود مساجد گران قیمت است. مساجد ما الان مانند کاروان شاه عباسی است."
در حالی که رئیس ستاد نمازدر گفتگو و سخنرانی های خود از خالی بودن مساجد شکوه کرده است ، دبیر بیست و دومین اجلاس سراسری نماز احداث 170 هزار مسجد دیگر ! در کشور را ضروری دانست

نظرات