درخواست کمک

مزامیر باب ۲۸

  
 
 
 

  ۱ ای‌ خداوند ، نزد تو فریاد برمی‌آورم‌.ای‌ صخرة‌ من‌، از من‌ خاموش‌ مباش‌، مبادا اگر از من‌ خاموش‌ شوی‌، مثل‌ آنانی‌ باشم‌ كه‌ به‌ حفره‌ فرو می‌روند. ۲ آواز تضرع‌ مرا بشنو چون‌ نزد تو استغاثه‌ می‌كنم‌ و دست‌ خود را به‌ محراب‌ قدس‌ تو برمی‌افرازم‌. ۳ مرا با شریران‌ و بدكاران‌ مكش‌ كه‌ با همسایگان‌ خود سخن‌ صلح‌آمیز می‌گویند و آزار در دل‌ ایشان‌ است‌. ۴ آنها را به‌ حسب‌ كردار ایشان‌ و موافق‌ اعمال‌ زشت‌ ایشان‌ بده‌ آنها را مطابق‌ عمل‌ د...ست‌ ایشان‌ بده‌ و رفتار ایشان‌ را به‌ خود ایشان‌ رد نما. ۵ چونكه‌ در اعمال‌ خداوند و صنعت‌ دست‌ وی‌ تفكر نمی‌كنند. ایشان‌ را منهدم‌ خواهی‌ ساخت‌ و بنا نخواهی‌ نمود. ۶ خداوند متبارك‌ باد زیرا كه‌ آواز تضرع‌ مراشنیده‌ است‌. ۷ خداوند قوّت‌ من‌ و سپر من‌ است‌. دلم‌ بر او توكل‌ داشت‌ و مدد یافته‌ام‌. پس‌ دل‌ من‌ به‌ وجد آمده‌ است‌ و به‌ سرود خود او را حمد خواهم‌ گفت‌. ۸ خداوند قوّت‌ ایشان‌ است‌ و برای‌ مسیح‌ خود قلعة‌ نجات‌. ۹ قوم‌ خود را نجات‌ ده‌ و میراث‌ خود را مبارك‌ فرما. ایشان‌ را رعایت‌ كن‌ و برافراز تا ابدالا´باد.

نظرات